piątek, 18 listopada 2016

List do Judy Garland

Dzień dobry Judy !
Do Ciebie piszę akurat pierwszy raz i mam nadzieję, że jesteś z tego powodu zadowolona.
Ano i mam nadzieję, że wszyscy nie jesteście na mnie źli, że tak dawno się nie odzywałam.
Mam teraz naprawdę dużo na głowie. Jutro idę na pogrzeb mojego dziadka - walczył w II Wojnie Światowej i przeżył. Jestem z niego dumna , jednak tęsknie za nim.
Czuje się źle , jakbym niewystarczająco  dużo z nim czasu , ten niedosyt, że mogłam z nim więcej rozmawiać , że mogłam częściej przychodzić.
Ostatnio dużo wali się w moim życiu.
Rak mózgu wujka , śmierć dziadka , dziwne sytuacje.
Wyszłam z pro-any w te wakacje ogólnie więc jestem bardzo zadowolona- pomimo że zostanę anorektyczką niepraktykującą ciesze się że to już za mną.
Nie chcę już sobie o tym wszystkim przypominać co się działo , ale wiem że kiedyś wam na pewno opowiem -bo przy was mogę się otworzyć.
Jak i również nie bać tego czy będziecie mnie osądzać czy nie .
No więc Judy, wiesz że byłaś śliczna ?
Twój głos też był oszałamiający !
Popełniłaś samobójstwo czy połknięcie tabletek ( za dużej ilości ) było przypadkiem?
Przepraszam że chcę tak na chama wejść w wasze życie, ale bardzo mnie to interesuje.
Byliście wspaniałymi ludźmi i mieliście wspaniałe osobowości .
Zazdroszczę wam, że byliście tak oryginalni.
U nas w naszym świecie wszyscy jesteśmy tacy sami - nikt się nie wyróżnia.
Przepraszam , że tak długo mnie nie było.
Nie złośćcie się na mnie :')
Nadrobię to obiecuję , ale tymczasem muszę uciekać.
Przepraszam Judy obiecuję,  że napisze do ciebie za niedługo i dłużej pogadamy o tobie okej  ?
                                                                                                           Pozdrawiam

                                                                                                           

1 komentarz:

  1. Podziwiam, dziękuję, kocham, uwielbiam, łał, szok.. nwm co ja mam jeszcze mówić, ale GRATULUJĘ Z CAŁEGO SERCA (będę to powtarzać wieki) pomysłu na bloga. Mnie zatyka jak czytam te listy. Skąd w twojej głowie się objawiła taka idea? JAK?! Gratuluję kreatywności, pomysłu, uczuć wykazanych do tych, których piszesz. WIEDZY! Bo przecież ty o nich wszystkich wiesz i przekazujesz nam informacje. Nie rozumiem dlaczego jest tu tak mało osób, musi wiedzieć o tobie ten blogowy-świat -> koniecznie <-
    Bardzoo uwielbiam i ściskam♥
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń