poniedziałek, 23 stycznia 2017

List do GreenDay

Hej !
Właśnie zdaje sobie sprawę , że jest to pierwszy list do osób żywych i do całej grupy.
Teoretycznie sama nazwa mojego bloga mówi że to LISTY DO ZMARŁYCH a nie ŻYJĄCYCH , jednak mam nadzieję, że nie będzie wam to bardzo przeszkadzało.
Chcę tylko powiedzieć DZIĘKUJĘ.
Za wszystko.
Za mnie.
Za muzykę.
Za ważne przekazy.
Za odwagę waszą i moją.
Mało jest artystów, którym naprawdę zależy na niektórych sprawach.
Tak jak w waszej piosence nowej - " Żyjemy w kłopotliwych  czasach. "
Dziękuję za przekazy - BEZ RASIZMU , BEZ SEKSIZMU , BEZ FASZYZMU.
To wszystko jest ważne , dziękuję wam za słowa " Kobiety nie są za nami ani przed nami - są równe nam , są obok nas. "
Dziękuję, że otwieracie oczy ludziom , nie patrząc na to czy stracicie fanów czy nie.
Jesteście moim autorytetem.  Uwielbiam tą piosenką " Trouble Times "
Kocham was...
                                                                                                         Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. O tak, za muzykę to koniecznie trzeba im podziękować. Szczególnie za płytę "American Idiot". Totalne arcydzieło.
    Naprawdę ciekawy pomysł na bloga, z czymś takim jeszcze się nie spotkałam :D
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń